.: مـنـیـت :.

رهایی از حصار منیت

.: مـنـیـت :.

رهایی از حصار منیت

پندنامه [۵]

نزد تمام دشمنان، به نزدیکترین دشمن خود که زبان است، توجه داشته باش (سقراط)

آنکه خوشی خود را در رنج دیگران بجوید، هرگز روی خوشی را نمی بیند (بودا)

تواضع، ریشه هر کار نیک و با ارزش و مقام والایی است (امام صادق (ع))

اگر مردم مرا نشناسند غصّه نخواهم خورد، اما اگر من مردم را نشناسم افسرده خواهم شد (کنفوسیوس)

میان آدمیان چیزی نیست، جز دیواری که خود آنرا ساخته اند (لئون تولستوی)

بزرگترین درس زندگی این است که، گاهی احمق ها درست می گویند (وینستون چرچیل)

اگر میخوای هستی را بشناسی، خود را بشناس (سقراط)

ریاکار آن کسی است که جامه ی خدمتگذاران خدا را میدزد، تا آنرا بر تن شیطان کند (پولاک)

آدمی را امتحان به کردار باید کرد نه به گفتار، چه بسیار مردمی که زشت کار اما نیکو گفتارند (فیثاغورث)

آنانکه به علم خود عمل نکنند، مریضی را مانند، که دوا دارد و بکار نبرد (ذیمقراطیس)

زیبایی بدون عفت و فضیلت، چون گلی خوشرنگ ولی بی عطر است (سقراط)

حکمت، درختی است که ریشه ی آن در قلب است و میوه ی آن در زبان (کلاودیوس بتلمیوس)

باید زیاد مطالعه کنیم، تا بدانیم که هیچ نمیدانیم (شارل دو مونتسکیو)

هیچ چیز مانند احسان، انسان را سیر نمیکند (ارسطو)

شهامت را کسی دارد که ترس را بشناسد، اما آنرا مغلوب خود کند (نیچه)

از دیگران تقلید مکن، خود را بشناس و آنچه هستی باش (دیل کارنگی)

عظمت مردان بزرگ از طرز رفتارشان با مردان خرد آشکار میشود (توماس کارلایل)

آنچه بیش از هر چیز دیگری نیاز به تفکر تو دارد، طرز تفکر خود توست (دست نوشته)

بزرگترین ظلمی که به مظلوم واقع شد، ظلم طمع انسان، به حقیقت بود (دست نوشته)

بزرگترین کمک تو به انسانیت، ایجاد راهی در جهت نیک اندیشیدن در ذهن مخاطبین توست (دست نوشته)

نظرات 16 + ارسال نظر
آشنا 28 بهمن 1389 ساعت 21:02

دانلودش مشکل داره استاد
مینویسه پیدا نشد

حل شد

آشنا 29 بهمن 1389 ساعت 12:02

ممنون
به جرأت میتونم بگم دست نوشته های خودتون اگه چیزی بیشتر نداشته باشه، کمتر از بقیه جملات نغز نیست
موفق باشید

خواهش میکنم
شما لطف دارید
تندرست و کامیاب باشید

سینا 3 اسفند 1389 ساعت 22:59 http://omide-ma.blogsky.com

سلام محمد جان
عالی بود مثل همیشه.سخنانی که از بزرگان انتخاب می کنی واقعا عالی هستن.همیشه از حضور در اینجا لذت می برم.
زنده باشی

نگاه 4 اسفند 1389 ساعت 10:51 http://celestialfeeding.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز
این جمله رو دوست دارم
آنچه بیش از هر چیز دیگری نیاز به تفکر تو دارد، طرز تفکر خود توست.

تبریک به ذهن خلاق شما و تلاش مبارکتون
در پی تحقیق بر منیت وبلاگتون رو دیدم و لذت بردم
موافقید تبادل لینک کنیم؟
من یه گیاهخوار هستم که به لحاظ بحران گرمایش جهانی و ضرورت گیاهخوار شدن همه ی اهل زمین
در این راستا فعالیت میکنم . چون سریعترین راه حل مهار فجایع ناشی از گرمایش و نجات زمین بر اساس
تحقیقات دانشمندان ، توقف صنایع دامداری و در پیش گرفتن رژیم گیاهخواریست .
به عقیده ی من آنچه پیش از آعاز گیاهخواری مرا به خوردن گوشت وامیداشت ، منیت من بود که ناخوآگاه تصور میکرد موجودات زنده حامل احساس و درد ، غذای من هستند، درحالیکه با گیاهخواری ، سالم تر و آرامتر هستم.
خوشحال میشم به من سر بزنید و پاسخ بدید.

ملک زاده 9 اسفند 1389 ساعت 19:21

جمله های قشنگی بودن.
ممنون

قابل شما رو نداشت

milad&maliheh 7 مهر 1391 ساعت 22:57 http://ma2tam.blogfa.com/

از همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست . مهم از چه گذشتن و به چه رسیدن است!!!

arvik 8 مهر 1391 ساعت 19:54 http://arvik1994.blogfa.com/

سلام عزیز وب بسیار جالبی داری
ممنون که بهم سر زدی
لینکیدمت
تو هم منو به اسم arvikبلینک
بازم میام چون خیلی خوشم اومده از مطالبت

لیلا 9 مهر 1391 ساعت 09:29

دوباره سلام چ چ چ خبر . به نظر تو چرا بعضی ازادما نمی تونن جلو زبونشونو بگیرن مثل من. چطوری این دیوار رو برداریم وچطوری دیگران رو رازی کنیم به جای اینکه دیوار بذارن اونو بردارن

[ بدون نام ] 9 مهر 1391 ساعت 09:32

خدایی چند سالته . میدونم دانشجویی اما دانشجوی چی. البته اگه فضولی نباشه .قصد فضولی هم ندارم. گفته هات برا م جالبن نمی دونم چرا حس می کنم منم یه چیزایی مثل این خوندم البته سال سوم دبیرستان

لیلا 11 مهر 1391 ساعت 20:02

میشه خواهش کنم البته خیلی عذر میخوام. وقتی به من نظر میدی اسمتو چیزی بذار که کسی نفهمه

لیلا 11 مهر 1391 ساعت 20:32 http://mary2013

میشه ادرس وبتو برام بنویسی. میدونم دوباره جواب نمیدی

[ بدون نام ] 11 مهر 1391 ساعت 20:34

نمی تونی جواب منو بدی. راستی از مطالبت خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییی خوشم اومد

لیلا 12 مهر 1391 ساعت 10:36 http://mary2013

سلام ادرس وبم رو داری حالا میخوای چه بهونه ای بزاری واسه جواب ندادن

لیلا 12 مهر 1391 ساعت 10:39

حرفهای قبلیم رو جدی نگیر فقط خواستم ببینم چی میگی.بواقعا مطالب خوبی داشتی خوشم اومد.خداحافظ

راستا 17 آبان 1391 ساعت 19:52

بسیار جالب بود لذت بردم اما تو وبلاگ من فقط دست نوشته های خودمه

bahar 23 آبان 1391 ساعت 19:00 http://donyayma67.blogfa.com

salam
estefade bordam az matalebe zibaton

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد